Työelämä on pitänyt niin kiireisenä että hyvä kun jaksaa illalla ruokaa tehdä. Tänäänkin meidän perhe söi pyttipannua, kaupan pakastealtaasta ostettua. Ihan hyvää siitä tuli, kun vähän itse maustoi ja sain sentään salaatin väsättyä. Aurinkokuivattuja tomaatteja, tonnikalaa, raejuustoa ja niitä muita perinteisiä salaattitarpeita... Oli muuten tosi hyvää ja mulle jäi sitä salaattia vielä iltapalaksikin.

   Pitää vähän yrittää keventää tätä ruokavaliota. Meillä on ollut tuolla saunan eteisessä sellainen peiliovi. Se on siellä ollut ihan lapsilta suojassa ja vahingossa erehdyin siihen katsomaan kun olin saunaan eilen menossa. Ei muuten ollut mikään kovin mairitteleva näky, joten siinä peilissä on ilmeisesti joku taittovika! Ei sitä varmaan kannata edes oikealle paikalleen laittaa kun niin hurjia kuvia näyttää johan siinä alkaa lapset jo itkemään, aikuisista puhumattakaan. No, kuitenkin ajattelin että jos jonkun aikuisenkin silmät noin pahasti sattuis harittamaan, niin ehkä pitää yrittää säästää sekin siltä säikähdykseltä. Ette tule siis mua missään alasti näkemään, ellette nyt sitten meidän saunassa. Silloinkin kannattaa ehkä katsoa jonnekin muualle. Ajattelin kuitekin kokeilla että jos se heijastus siellä peilissä näyttäis yhtään paremmalta muutaman (kymmenen!!!???) kilon jälkeen. Se jää nähtäväksi.

   Siskokullan maha alkaa olla lähtölaskentaa vaille. Kuukaudenpäivät vielä laskettuun aikaan, eikä kyllä käy yhtään kateeksi. Mä olen kyllä odotukseni jo odottanut, mutta on kivaa seurata toisen ähkimistä näin vierestä.